Vraag en antwoord

Het Rotterdams woordenboek

Rotterdams woordenboek | vraag en antwoord

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de “winkelwagen button” te klikken.
Klik vervolgens op “bestelling afronden” om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen.
Pas als je op de knop “Bestelling bevestigen” drukt is je bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd. De levering zal een pakbon bevatten waarop geen prijs staat.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Je ontvangt direct een orderbevestiging.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice


Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Wanneer je niet tevreden bent over je aankoop dan kan je de aankoop tot 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen.
In deze periode kun je de bestelling onbeschadigd, in de originele verpakking terugsturen.

Hoe stuur ik mijn artikelen retour?
Via onderstaande link kan je een gratis retourlabel aanvragen:
Klik hier om een gratis retourlabel aan te vragen
Je dient de verkregen factuur mee te sturen met je retour.
De factuur is met de bestelling meegezonden.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 5 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt.
Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen teruggestort worden op je rekeningnummer.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neem contact op met de klantenservice, dan proberen wij je verder te helpen.


Veilig betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Je kan betalen met de onderstaande betaalmethodes.

iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank
BanContact: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Belgische bank
PayPal: Veilig betalen met je PayPal account
Sofort bank: Veilig online betalen
Creditcard
Bankoverschrijving


Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

6,50 euro voor Nederland.
13,00 euro voor de landen: België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Zweden.
18,50 euro voor de landen: Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Kroatië, Letland, Litouwen, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije en Tsjechië.
19,30 euro voor de landen: Albanië, Andorra, Bosnië-Herzegovina, Cyprus, Faröer, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Liechtenstein, Macedonië, Malta, Oekraïne, San Marino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland en Zwitserland.
Rest van de wereld 24,30 euro.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
In Nederland worden de Bart & Trix producten 1/3 werkdagen bezorgt.
Naar het buitenland duurt dat iets langer.

Wie levert mijn bestelling?
Alle leveringen vinden plaats met PostNL. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door jou aangegeven afleveradres. PostNL bezorgt op maandag t/m vrijdag en zaterdag.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt PostNL nog een keer bij je langs. Ben je dan ook niet thuis, dan ontvang je een bericht van PostNL en kun je zelf een nieuwe afspraak maken.